Vi håndterer alle saker i den rekkefølgen vi mottar dem, og vi informerer deg så snart vi har en oppdatering på saken din.

Behandlingstider for enkelte forespørsler og visse flyselskaper er for tiden anslått til å være minst 6–8 uker hvis det ikke handler om en nært forestående flyreise. Avhengig av forsinkelsene fra flyselskapene kan en tilbakebetaling ta fra 2–8 uker, og enda lengre tid i ekstreme tilfeller.

Vennligst les dette før du kontakter oss:

For å kontrollere status på flyreisene dine anbefaler vi at du sjekker direkte på flyselskapets nettsted før du kontakter oss.

Sjekk også nettstedet deres for å se om de tillater tilbakebetaling eller endring av billett siden enkelte flyselskaper har sluttet å tilby kontantrefusjoner for kansellerte flyvninger. I stedet tilbyr de alternativer som kuponger eller mulighet til å bestille reisen på nytt.

Vennligst ha forståelse for at ventetiden kan bli lengre enn normalt.

Hvis du har en aktiv kundeserviceforespørsel, ber vi deg om ikke å ringe eller sende e-post på nytt, siden dette bare vil gjøre køene våre lengre.

Du har også alltid mulighet til å henvende deg til flyselskapet for å få hjelp med forespørselen. De er forpliktet til å hjelpe deg i tilfeller der de har kansellert flyreisen din, selv om du har kjøpt billettene dine via et reisebyrå.

Når det gjelder kanselleringer av bestillingen din:

Hvis du ikke har mottatt en e-post som bekrefter kansellering av flyreisen fra oss 72 timer før avreise, og du ikke ønsker å reise på billetten din, ber vi deg om å kontakte flyselskapet for å kansellere billetten.