Hvis du er kvalifisert for tilbakebetaling, kan vi sende en søknad om dette til flyselskapet på dine vegne. Når og hvis forespørselen innvilges av flyselskapet og beløpet har blitt refundert til oss, vil vi behandle tilbakebetalingen i samsvar med flyselskapets retningslinjer, samt vårevilkår og betingelser, som du finner her. Tilbakebetalingsbeløpet vil bli utbetalt via den opprinnelige betalingskanalen.

Avhengig av forsinkelsene fra flyselskapene kan tilbakebetalingsprosessen ta fra 2–8 uker, og enda lengre i ekstreme tilfeller, etter at en søknad er sendt til flyselskapet. Så fort vi får pengene fra flyselskapet, sender vi dem til deg, men på grunn av de store tilbakebetalingsvolumene vi håndterer som følge av pandemien, kan prosessen hos oss også ta noen uker.

Dersom bestillingen din inkluderer flere passasjerer, kan du vanligvis velge å bestille ny reise for kun for én av dem. Du kan også bestille reise på nytt for passasjerer til forskjellige tider, så lenge flyselskapet frister og kriterier for dette er oppfylt. De nøyaktige reglene bestemmes av hvert enkelt flyselskap.