Hopp til hovedinnholdet
GoToGate
  • Fly
  • Overnatting
  • Leiebil
  • Kontakt oss
  • Vanlige spørsmål
  • Kontaktinformasjon til flyselskap
  • Mine bestillinger
Mine bestillinger
Meny
SupportKontakt ossVanlige spørsmålKontaktinformasjon til flyselskapMine bestillinger
  1. Hjem
  2. Startside for vanlige spørsmål
  3. Betaling
  4. Hvorfor har jeg ikke mottatt tilbakebetalingen ennå?
  • Innsjekking
  • Endringer i selskapets ruteplan
  • Bagasje/bagasjeinformasjon
  • Endring og kansellering av billetter
  • Betaling
    • Hvilke betalingsmetoder godtar vi på Gotogate
    • Hvilke valutaer godtas på Gotogate
    • Koster det mer å betale med kort?
    • Hvorfor ber dere om bostedsadressen min?
    • Kontoen min ble belastet for en mislykket bestilling. Når får jeg pengene tilbake?
    • Hvorfor ble jeg belastet i en annen valuta enn den som er knyttet til kortet mitt?
    • Hvorfor ble flyreisen min dyrere?
    • Hvorfor blir kortet mitt avvist?
    • Jeg får en feilmelding når jeg prøver å betale. Hva skal jeg gjøre?
    • Hva skal jeg gjøre hvis jeg blir belastet to ganger for bestillingen?
    • Hvor finner jeg fakturaen min?
    • Hvorfor fungerer ikke nettbetaling for meg?
    • Kan jeg be om at tilbakebetalingen min blir utbetalt til en annen bankkonto?
    • Hvorfor har jeg ikke mottatt tilbakebetalingen ennå?
    • Hvorfor fungerer ikke kupongen min?
    • Hva gjør jeg hvis jeg ikke mottar en e-postbekreftelse for bestillingen etter at jeg har blitt belastet?
    • Vis alle
  • Før jeg bestiller
  • Self-transfer
  • Produkter og tjenester

Hvorfor har jeg ikke mottatt tilbakebetalingen ennå?

Hvis du har rett på tilbakebetaling, vil vi gjennomføre den til betalingsmetoden som ble brukt ved bestilling. Det kan imidlertid hende at tilbakebetalingen til den opprinnelige betalingsmetoden mislykkes. Nedenfor finner du noen av de vanligste årsakene til mislykkede tilbakebetalinger:

  • Begrensninger fra betalingsleverandørene våre fordi det har gått veldig lenge siden den opprinnelige transaksjonsdatoen
  • Bankkontoen er ikke lenger aktiv (kan være den som er knyttet til kortet ditt)
  • Tekniske problemer eller begrensninger forbundet med den valgte betalingsmetoden

Hvis dette skjer, vil vi mest sannsynlig sende deg en e-post og be om bankopplysningene dine. Vi vil deretter be deg om å gjennomføre en verifiseringsprosess for å forsikre oss om at du er innehaver av kontoen.

Produkter og tjenester

  • Avbestillingsgaranti
  • Enkeltreiseforsikring
  • Bagasje forsikring

Om oss

  • Om oss
  • Reisevilkår
  • Personvernpolicy
  • Informasjon om informasjonskapsler
  • Tilgjengelighetserklæring
  • Last ned appen

Support

  • Kontakt oss
  • Vanlige spørsmål
  • Kontaktinformasjon til flyselskap
  • Mine bestillinger

Logg inn

Mine bestillinger
  • Visa
  • Mastercard
  • Eurocard
  • American Express
  • Trustly
  • Klarna
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Amadeus
  • Sabre
Gotogate / Marco Polo Travel AS. • Postboks 141 Sentrum, 0102 Oslo. Org. nr. 985 711 259 mva. nr. VAT NO985711259

Åpenhetsloven / The Norwegian Transparency Act
© 2025 Gotogate. Alle rettigheter forbeholdt.