Hopp til hovedinnholdet
GoToGate
  • Fly
  • Overnatting
  • Leiebil
  • Kontakt oss
  • Vanlige spørsmål
  • Kontaktinformasjon til flyselskap
  • Mine bestillinger
Mine bestillinger
Meny
SupportKontakt ossVanlige spørsmålKontaktinformasjon til flyselskapMine bestillinger
  1. Hjem
  2. Startside for vanlige spørsmål
  3. Innsjekking
  4. Jeg har kjøpt innsjekkingstjenesten. Hvordan fungerer den?
  • Innsjekking
    • Hva skal jeg gjøre etter innsjekking?
    • Hvordan kansellerer jeg innsjekkingen?
    • Hvor lenge før en flyreise bør jeg være på flyplassen?
    • Er innsjekking på mobil tilgjengelig for flyreisene min?
    • Hvordan sjekker jeg inn for flyreisen?
    • Jeg har kjøpt innsjekkingstjenesten. Hvordan fungerer den?
    • Kan jeg endre setevalg etter innsjekking?
    • Kan jeg legge til ekstratjenester på bestillingen etter innsjekking?
    • Hvor mange ganger må jeg sjekke inn for en reise?
    • Hva gjør jeg hvis jeg ikke kan sjekke inn online?
    • Kan jeg endre eller kansellere bestillingen etter innsjekking?
    • Hva gjør jeg hvis jeg mister boardingkortet mitt?
    • Vis alle
  • Endringer i selskapets ruteplan
  • Bagasje/bagasjeinformasjon
  • Endring og kansellering av billetter
  • Betaling
  • Før jeg bestiller
  • Self-transfer
  • Produkter og tjenester

Jeg har kjøpt innsjekkingstjenesten. Hvordan fungerer den?

Hvis du kjøpte innsjekkingstjenesten vår, sjekker vi deg inn for alle flyreisene og sender deg boardingkortene på e-post. Boardingkortene vil være tilgjengelige senest 6 timer før avreise. Husk å sjekke spamfilteret hvis du ikke finner dem i innboksen.

Hvis du av en eller annen grunn ikke mottar boardingkortene, anbefaler vi at du utfører innsjekkingen selv.

Hvis flyreisene har blitt ombooket eller oppdatert på noe tidspunkt, kommer ikke innsjekkingstjenesten til å fungere, og må kjøpes på nytt. Vær oppmerksom på at du kan motta en e-post med henvisning til de opprinnelige flyreisene dine, som bare kan overse.

Produkter og tjenester

  • Avbestillingsgaranti
  • Enkeltreiseforsikring
  • Bagasje forsikring

Om oss

  • Om oss
  • Reisevilkår
  • Personvernpolicy
  • Informasjon om informasjonskapsler
  • Tilgjengelighetserklæring
  • Last ned appen

Support

  • Kontakt oss
  • Vanlige spørsmål
  • Kontaktinformasjon til flyselskap
  • Mine bestillinger

Logg inn

Mine bestillinger
  • Visa
  • Mastercard
  • Eurocard
  • American Express
  • Trustly
  • Klarna
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Amadeus
  • Sabre
Gotogate / Marco Polo Travel AS. • Postboks 141 Sentrum, 0102 Oslo. Org. nr. 985 711 259 mva. nr. VAT NO985711259

Åpenhetsloven / The Norwegian Transparency Act
© 2025 Gotogate. Alle rettigheter forbeholdt.