Hopp til hovedinnholdet
GoToGate
  • Fly
  • Overnatting
  • Leiebil
  • Kontakt oss
  • Vanlige spørsmål
  • Kontaktinformasjon til flyselskap
  • Mine bestillinger
Mine bestillinger
Meny
SupportKontakt ossVanlige spørsmålKontaktinformasjon til flyselskapMine bestillinger
  1. Hjem
  2. Startside for vanlige spørsmål
  3. Innsjekking
  4. Hva skal jeg gjøre etter innsjekking?
  • Innsjekking
    • Hva skal jeg gjøre etter innsjekking?
    • Hvordan kansellerer jeg innsjekkingen?
    • Hvor lenge før en flyreise bør jeg være på flyplassen?
    • Er innsjekking på mobil tilgjengelig for flyreisene min?
    • Hvordan sjekker jeg inn for flyreisen?
    • Jeg har kjøpt innsjekkingstjenesten. Hvordan fungerer den?
    • Kan jeg endre setevalg etter innsjekking?
    • Kan jeg legge til ekstratjenester på bestillingen etter innsjekking?
    • Hvor mange ganger må jeg sjekke inn for en reise?
    • Hva gjør jeg hvis jeg ikke kan sjekke inn online?
    • Kan jeg endre eller kansellere bestillingen etter innsjekking?
    • Hva gjør jeg hvis jeg mister boardingkortet mitt?
    • Vis alle
  • Endringer i selskapets ruteplan
  • Bagasje/bagasjeinformasjon
  • Endring og kansellering av billetter
  • Betaling
  • Før jeg bestiller
  • Self-transfer
  • Produkter og tjenester

Hva skal jeg gjøre etter innsjekking?

Etter at du har sjekket inn, må du kontrollere at du har mottatt boardingkortene dine. Hvis du sjekket inn online, må du skrive ut boardingkortene eller lagre dem på den mobile enheten før du reiser til flyplassen, siden noen flyselskaper tar betalt for denne tjenesten når du kommer dit.

Hvis du skal ha med bagasje om bord, må du huske at hvert flyselskap har egne regler for størrelse og vekt på håndbagasje, samt en liste over forbudte gjenstander. Du finner generell informasjon om regler for håndbagasje under 'Mine bestillinger'under fanen «Innsjekking», og spesifikke regler kan du sjekke på flyselskapets nettsted.

Hvis du har innsjekket bagasje inkludert i reisen, kan du likevel sjekke inn online, men du må levere bagasjen på angitt område på flyplassen. Avhengig av flyselskapet eller flyplassen, kan du bli bedt om å gjøre dette selv. Eventuelt vil flyselskapet ordne dette for deg i innsjekkingsskranken.

Produkter og tjenester

  • Avbestillingsgaranti
  • Enkeltreiseforsikring
  • Bagasje forsikring

Om oss

  • Om oss
  • Reisevilkår
  • Personvernpolicy
  • Informasjon om informasjonskapsler
  • Tilgjengelighetserklæring
  • Last ned appen

Support

  • Kontakt oss
  • Vanlige spørsmål
  • Kontaktinformasjon til flyselskap
  • Mine bestillinger

Logg inn

Mine bestillinger
  • Visa
  • Mastercard
  • Eurocard
  • American Express
  • Trustly
  • Klarna
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Amadeus
  • Sabre
Gotogate / Marco Polo Travel AS. • Postboks 141 Sentrum, 0102 Oslo. Org. nr. 985 711 259 mva. nr. VAT NO985711259

Åpenhetsloven / The Norwegian Transparency Act
© 2025 Gotogate. Alle rettigheter forbeholdt.